خالی میدم میخوره
ماست
شیر
فرنی
رو تخم مرغ
تو ماست بریز عزیزم
تو فرنی، اوتمیل، حریره، کاچی، حلوا هم میشه گلم
حتی تو پنکیک هم میشه🫢
من فقط ۱بار اسهال بود دادمش....شما برای چی میدی؟
من تو شیر میریزم با یکم عسل دوس داره میخوره تو ماست بریز تو خالی بده بخوره هسته خرما رو دربیار بریز لای خرما بده بخوره
من توشیر .توفرنی .شیر برنج توی سوپش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.