۶ پاسخ

خالی میدم میخوره

ماست
شیر
فرنی
رو تخم مرغ

تو ماست بریز عزیزم
تو فرنی، اوتمیل، حریره، کاچی، حلوا هم میشه گلم
حتی تو پنکیک هم میشه🫢

من فقط ۱بار اسهال بود دادمش....شما برای چی میدی؟

من تو شیر میریزم با یکم عسل دوس داره میخوره تو ماست بریز تو خالی بده بخوره هسته خرما رو دربیار بریز لای خرما بده بخوره

من توشیر .توفرنی .شیر برنج توی سوپش

سوال های مرتبط