۱۷ پاسخ

نهایت ۲۰ روز شایدم کمتر شایدم بیشتر
چون اگه پی پی کنه عوض میکنم شاش خالی باشه میزارم کمی پر میشه بعد عوض میکنم

پسر من فقط روزی یکبار پی پی می‌کنه که درجا عوض میکنم. باقی مواقع می‌ذارم جیش پر بشه. دو هفته اینا میکشه

شش روز

من تو ۴۰ روز ۲۲تاصفر
۳تا بسته ۴۰تای شماره۱ بسته ۲۲تابی دیگم باز کردم فکر کنم ۱۳تا دیگه ازش دارم🙈

دو هفته

روزی ۶ تا ۸ تا استفاده میکنم

نهایتا یه هفته تازه دیر به دیر هم پی پی میکنه

بستگی داره
گاهی حس میکنم مصرف پوشک ندارم اصلا

من ی بسته ۱۴تایی رو دو سه روز تموم میکنه پسرم
🙂تازه پی پی هم کم میکنه

۵ ۶ روز میشه من روزی ۵ ۶ بار حداقل عوضش میکنم

کمتر از ی هفته

بستگی داره اگه اسهال باشه یا زیاد پی پی کنه طبیعتا بیشتر مصرف میشه

منم ۴ ساعتی پوشک دلوین عوض میکنم خیلی استفاده میکنم

کم کم بهتر میشه😂😂پسر منم کمتر از یک هفته بسته رو تموم میکرد الان یکم بهتر شده

8 الی 9 روز

نهایت 10روز

۱۰ روز تقریبا

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان ۱۲ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی