۶ پاسخ

عزیزم تونستید با کدملی بچه یکماهه شیرخشک ۲ بگیرید؟
منم میخام با شماره ملی بچه شش ماهه شیرخشک یک بگیرم😅
گفتم بپرسم ببینم شما موفق شدید؟

آره عزیزم

اره میشه

اره میدن

فکرنکنم اخه یه نفر با کدملی بچه هشت ماهه بهش شیر خشک شماره یک نداده بودن گفته بودن روی سنش دو مناسبه
بازم هر داروخونه فرق داره اگه یجایی رفتید ندادن جای دیگا باز برید شاید بدن

فک کنم بشه

سوال های مرتبط

مامان الارا مامان الارا ۶ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان جهان مامان جهان ۸ ماهگی