۶ پاسخ

تا دو هفته فکر کنم

من یه هفته دیرتر

من 8 روز دیر تر زدم

واکسن رو میگن کلا ۴الی ۵ روز میتونی دیزتر بزنی بهداشت ب من گف

من الان ۴ ماه نیمشه هنوز نزدم‌واکسنو😐

من همه رو ده روز تاخیر زدم

سوال های مرتبط

مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی