۱۱ پاسخ

منم همچنان بیدارم😴😬

اووووووووف کاشکی هیچوقت شب نمیشد

دختر منم از ساعت ۱۱:۳۰ بیدار شده
هنوز نخوابیده

عزیزم توکه هنوز اول راهی 🥲🫠

فقط دوسعت شیرخوردن اصن نخابیدم من ۱زهمون شب اول کلن ی ساعت میخابم خابم میاد

وقتی خوابید بخواب

همه در همین وضعیتیم

منم بیدارم.

تا دوماهگی همین بازیه🥲🥲

همه همینجوریم😅😩
درکت میکنم

صبررررر

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۴ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی