اتفاقا برا وزن گیری جنین خوبه
راستش من مادرشوهرم میگه خیییلی گرمه برا همین بنظرم کوچولو کوچولو بخور
نه واسه وزن گیری جنینم خوبه فقط همون ذره ذره بخور و یه روز در میون تا قندت بالا نره یه وقت
منکه خیلی میخورم🥴
من که خیلی خوردم. اونم اول بارداری. مقوی هم هست
روزی یکی دوقاشق بخور خوبه
خیلیم مقویه بخور
منم زیاد میخورم والا🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.