سمنو موردی نداره ی هفتس دارم ذره ذره میخورم خوشم میاد

۸ پاسخ

اتفاقا برا وزن گیری جنین خوبه

راستش من مادرشوهرم میگه خیییلی گرمه برا همین بنظرم کوچولو کوچولو بخور

نه واسه وزن گیری جنینم خوبه فقط همون ذره ذره بخور و یه روز در میون تا قندت بالا نره یه وقت

منکه خیلی میخورم🥴

من که خیلی خوردم. اونم اول بارداری. مقوی هم هست

روزی یکی دوقاشق بخور خوبه

خیلیم مقویه بخور

منم زیاد میخورم والا🥴

سوال های مرتبط

مامان ماکان و آرکان مامان ماکان و آرکان روزهای ابتدایی تولد