۵ پاسخ

اره سونو ۴۰ هفته رو میزنه، سزارین باشی دو هفته بیا عقب تر. باز بستگی داره دکترت چی بگه مثلا برا من ۳۷ هفته و ۴ روز برمیداره

سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی از بدو تولد تا 2 سال میارم
البته فقط جنس پنبه و نخ پنبه میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریمم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@
شماه روبیکا  09016515923‪

اره برای سزارینم تاریخ دقیق نیست اغلب ۱۰ تا ۱۵ روز زودتر

اره عزیزم اگه سز هستی ۲هفته بیا عقب

منظورت تاریخ تقریبی ک برا زایمان میدن هست؟
بله ۴۰هفته

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی