اره سونو ۴۰ هفته رو میزنه، سزارین باشی دو هفته بیا عقب تر. باز بستگی داره دکترت چی بگه مثلا برا من ۳۷ هفته و ۴ روز برمیداره
سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی از بدو تولد تا 2 سال میارم
البته فقط جنس پنبه و نخ پنبه میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریمم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@
شماه روبیکا 09016515923
اره برای سزارینم تاریخ دقیق نیست اغلب ۱۰ تا ۱۵ روز زودتر
اره عزیزم اگه سز هستی ۲هفته بیا عقب
منظورت تاریخ تقریبی ک برا زایمان میدن هست؟
بله ۴۰هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.