۵ پاسخ

نمیخوام نگرانت کنم منم به لکه بینی افتادم رفتم سونو قلب بچه منم تشکیل نشد باید ۱۲ هفته میبودم و تو ۶ هفته رشدش متوقف شد دکتر گفت باید کورتاژ بشم شنبه منم دمنوش ورزش میکنم ک خودش دفع بشه🥲
انشالله برا شما خیر باشه و کوچولوت سال دیگه بغل بگیری

اخه گفت چون هنوز قلب تشکیل نشده شیاف نزن

استراحت شیاف خو میشی نگران نباش منم داشتم یک ماه اینجوری بودم بعدش خو شودم

منم همینجوری شدم
رفتم سونو گفت ساک حاملگی تشکیل نشده
شنبه باز باید بتا بدم

برو دکتر حتما خطرناک نباشه

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری