۴ پاسخ

گلم یکم قند ناشتا و قند سه ماهش بالاست

قند ناشتا و هموگلوبین زیاده
بقیه ش اوکیه

کانال غذای کودک در روبیکا بیش از ۳۵۰۰ مادر .🍲💕.
@food_babyy

تاره

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی