دکتر ب دخترمن ریبوزان کیدز داد خیلی خوبه
کیدوفست بده عزیزم پلارژین برای بعضی بچه ها خلت میاره اذیت کننده ست ولی کیدوفست بهتر از پلارژینه
پلارژین و یه شب دخترم سرفه زیاد کرد صبحش بهش دمنوش اویشن دادم خوب شد
اسپری بزن
شربت کیدوفست.
یه عالمه شربت برای بچه هست نمیدونم چه گیری دادین به دیفن اون مال بزرگساله
شربت پلارژین یا آیورامی بده
هرچند دختر من از دیروز خیلی سرفه میکنه و سینش خس خس میکنه اینا جواب نداده
پلارژن ،نئوتادین
شربت پلارژن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.