دخترام .. پانیذ و پناه . سومی چی بزارم 🙂 حسم میگه دختره

۲۱ پاسخ

پرنسا😍

پرنسا قشنگ تره و بیشتر به این اسم ها میاد

ان‌شاءالله که اول سالم باشه بعد اگه صلاح بود پسر باشه
ان‌شاءالله از هردو نعمت بهرمند بشی

نذر کن خدا بهت ی پسر صحیح و سالم بده اسمشو مثلا محمد یا امامی بزاری

خودت دوس داری پسر باشه یا دختر؟

پریزاد🥰

پانیا، پانیسا، پدیده

دختر بود بزار پرنسا
پسر بود پادرا

پریناز

پریماه

ازکجا میدونی دختره ..ضربان قلبش چند بود

پریسا،پگاه،پریا،

پرند خیلی قشنگه

پرنیا.پرنسا.پارمیدا.پارمیس.

پارلا

نیلماه

من میگم پسرع😁❤️

پریماه یا پرنسا

پسر بود پندار بذار
دختر بود پانی

پگاه

پینار

انشالله ک پسر باشه عزیزم

سوال های مرتبط