۳ پاسخ

انشالله عزیزم
اگه دختر باشه ک عالیه دختر داشتن بهترین حس دنیاست من بچه2دختره خیلی حس خوبیه با دنیا عوضش نمیکنم اصلا امید برا نفس کشیدنم

عالیه .انشالله ب سلامتی بغل بگیری

قشنگه🥰

سوال های مرتبط

مامان شکوفه نارنج مامان شکوفه نارنج هفته شانزدهم بارداری