اره تا ۳ روز اول اصلا شیر نداشتم تا یه هفته هم سعی و تلاش زیاد وبه کمک یه نفر دیگه نوک سینه رو باریک میکردیم میزاشتیم دهنش مک میزد فقط صبر داشته باش و هر ۲ ساعت بهش شیر بده هیچی شیر مادر نمیشه
مادر شوهرم میگفت دخترش تا سه ماه سینه نمیگرفت شیرشو تو شیشه میداد بعد سینه شو گرفت
بچت عادت کرده به سر شیشه شیر بهت پیشنهاد میکنم رابط بگیر راحت سینتو میگیره
من که نمیگیره به سختی سر سینم بزرگه
من کلا سینه هام نوک نداشت خداروشکر با کمک مامانم و ابحیم تو روزای اول میزاشتم دهنش ،الان خودش میگیره و شیر هم دارم
عزیزم اگه میخوای شیرخودتو بدی اصلا ناامید نشو صبور باش منم همینطورم به زور سینه میگیره ولی همینم بهش میدم دو قطره شیرخودت هم بخوره براش کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.