معمولا ویتامین رو روز میخورن بهتره
منکه بهم گفته روزی یکی ولی من شب موقه خواب میخورم که یادم نره
من اخر شب با فولیک اسید میخورم و میخوابم
اشتباهه؟؟؟؟😵💫😵💫😐😐
بله باید با غذای اصلی خورده بشه مثل ناهار و شام حالا وسط و آخرش فرقی نداره
من ک بعد نهار میخورم یعنی دکترم اینجوری گفته ،البته خودمم شنیوه بودم ک ویتامین د ۳ رو باید بعد نهار بخوری
من با ناهار میخورم دکترم گفته
به من که گفت دکترم که بعد نهار بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.