ویتامین د ۳ رو وسط شامم با اب میخورم اوکیه ؟؟

۷ پاسخ

معمولا ویتامین رو روز میخورن بهتره

منکه بهم گفته روزی یکی ولی من شب موقه خواب میخورم که یادم نره

من اخر شب با فولیک اسید میخورم و میخوابم
اشتباهه؟؟؟؟😵‍💫😵‍💫😐😐

بله باید با غذای اصلی خورده بشه مثل ناهار و شام حالا وسط و آخرش فرقی نداره

من ک بعد نهار میخورم یعنی دکترم اینجوری گفته ،البته خودمم شنیوه بودم ک ویتامین د ۳ رو باید بعد نهار بخوری

من با ناهار میخورم دکترم گفته

به من که گفت دکترم که بعد نهار بخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان🤍آیهان🤍 مامان شاهان🤍آیهان🤍 ۵ ماهگی
مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری