کباب بدم ب ملورین ؟ از صبح هیچی نخورده ...😭

۹ پاسخ

آره اکه فلفل و نمک زیاد نداره بده بخوره نوش جونش

ولله منم از دستش روانی شدم از صبح هیچی نخورده حتی شیرم ب زور دیگ‌خسته شدم هیچی نمیخوره مگهکب زور چند قاشق تازه اونم با هزار ادا امروز گ دیگ‌هیچینخورد

اره من از نه ده ماهگی کباب اگه خیلی نمک و فلفل نداشت بهش میدادم اما مواظب باش یا عصاره آب کباب رو بزار بخوره یا گوشتش رو احتیاط کن

اره بده

اگه می‌تونه بخوره بده

عزیزم درخواست میدی همدیگه رو داشته باشیم؟ من پرم🙂

دخترت که خوش اشتها بود یهو چی شد؟

شیر میخوره؟

دکتر بهم گفت نده

سوال های مرتبط