۱۲ پاسخ

دکتر زین العابدین واقعا دکتر خوییه

زین العابدین تو خرمی کارش عالیه

من. زین العابدین بردم ولی بیمارستان خرمی بود مطب نبود

بهار چطوری خبری ازت نیست 😃

من قران و عترت پیش مشرف بردم خوب بود

من بردم دکتر لسانی و راضی بودم ، بهداشت هم اونجارو معرفی کرد بهم

من درمانگاه حضرت ابوالفضل پیش دکتر عاشورلویی بردم خوب بود

منم هنوز نبردم
لسانی و شنیدم میگن خوبه و قران عترت اسحاقی و مشرف

فقط و فقط دکتر امامی فر درجه یکه
پردیسان کودک من

مشرف عالی

دکتر سرباز حسینی

من بردم لسانی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۹ ماهگی