۱۰ پاسخ

ایبوپروفن بدین دختر من چهارسالشه شربت ایبوپروفن 100دادم اورد پایین ،استامینفن اصلن جواب نداد

سلام عزیزم شیاف دیکلوفناک ۵۰ اگر داری بزن
اگر بروفن داری بهش بده

بهش قرص استامینوفن ۳۲۵ بده

گلم ببر درمانگاه امپول بزنن میاد پایین نصف دگزا

بچه ۹ساله بروفن بده

پاشویم با اب ولرم کنید که لرز نکنه

اگ ببری درمانگاه بهتره اما

شیاف عزیزم

سلام مادرا برا دخترم دعا کنید تب داره🥺

اگ پایین نمیاد ببر بیمارستان

سوال های مرتبط