خانوما اولین سونو کی رفتید و قلب تشکیل شده بود

۶ پاسخ

عزیزم مورفولوژی همسرتون چند بود

من بارداری دخترم ۶هفتع رفتم تشکیل نشده بود ۹هفته رفتم
بخاطر همین میخام این سری ۸هفته برم

۶ هفته و ۳ روز

من که هنوز نرفتم

۷ هفته و یک روز سونوی واژینال

من هفت هفته ام بود

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 مامان 👧🏻🩷و👶🏼🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری