۱۲ پاسخ

کمر درد ک فکرمیکنم بخاطر پریوده ربطی ب کاپ نداره

ببخشید این کاپ و میزارید چه جوری میرید سرویس؟🤔

استفاده نکردم

تجربه داشتم اینو ک‌میگی ببین بد حا میندازیش یجوری جاش میندازی ک میره ت مکش و‌عضله هاتو درگیر میکنه من اگ‌درست جا نندازم پهلو و پا درد میشم زودی میرم درستش میکنم

مدل و مارک خاصی داره؟اخه شما گفتید راضی هستید.و از کجا بابد بخریم ؟؟داروخانه؟؟

چطور کاپ رو میذارید؟

سلام خوبی کم پیدای

من ۴ساله دارم خیلی خوب و راحته.
اتفاقا من ک درموروش تحقیق‌کردم میگن کمر درد و دل درد پریودی و کم‌میکنه

نه البته اوایل میشدم بعد خوب شد

خب وقتی خون داخل واژن یارحم جمع میشه بنظرم فشارمیاد باعث کمردردمیشه
وبه مرور ضرر داره

اره تا ۸ساعت راحتم
کمر درد ک ربطی نداره
من چند ساله استفاده میکنم
هم استخر هم دریا
الودگی نمیگیرم

سخت نیست باهاش

سوال های مرتبط