کمر درد ک فکرمیکنم بخاطر پریوده ربطی ب کاپ نداره
ببخشید این کاپ و میزارید چه جوری میرید سرویس؟🤔
استفاده نکردم
تجربه داشتم اینو کمیگی ببین بد حا میندازیش یجوری جاش میندازی ک میره ت مکش وعضله هاتو درگیر میکنه من اگدرست جا نندازم پهلو و پا درد میشم زودی میرم درستش میکنم
مدل و مارک خاصی داره؟اخه شما گفتید راضی هستید.و از کجا بابد بخریم ؟؟داروخانه؟؟
چطور کاپ رو میذارید؟
سلام خوبی کم پیدای
من ۴ساله دارم خیلی خوب و راحته.
اتفاقا من ک درموروش تحقیقکردم میگن کمر درد و دل درد پریودی و کممیکنه
نه البته اوایل میشدم بعد خوب شد
خب وقتی خون داخل واژن یارحم جمع میشه بنظرم فشارمیاد باعث کمردردمیشه
وبه مرور ضرر داره
اره تا ۸ساعت راحتم
کمر درد ک ربطی نداره
من چند ساله استفاده میکنم
هم استخر هم دریا
الودگی نمیگیرم
سخت نیست باهاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.