۲ پاسخ

ببلاک. بیومیل

من به دخترم اوایل اپتامیل میدادم یبوست میشد بعد نان دادم اسهال میشد دراخر ببلاک دادم تا الان خوب بود هم مزش خوب بود هم وزن گیریش

سوال های مرتبط