خانما از چندماهگی پنگوئنی راه میرید؟

۱۷ پاسخ

من سر دخترم اصلا اینجوری راه نرفتم خیلی عادی بودم

😂😂😂از ماه اول

سر پسرم اصلا اینطور راه نمی‌رفتم
خواهرم میگفت بهت نمیخوره حامله باشی مثل حامله ها راه نمیری با اینکه خیلیم اضاف کردم
ولی خواهرم خودش رسما پنگوئن شده بود

من همین الان یه ذره پنگوئنی شدم اصلا دست خودم نیی

🐆🐆🐆

خو چ کنم باید ناز کنم برای همسری🤣🤣

من دارم شروع میکنم😄

شوهرم میگه بد راه میری زشته
میگم خب چیکار کنم مگه دست خودمه

خخخ مگه پنگوئنی هم راه میریم.من نمی‌دونستم قراره اینقدرضایع راه برم.تصورم بیشتر خرس قهوه ای بود

سه ماه آخر😑😂

اصن آدم خودش متوجه نمیشه
من فک میکنم عادی راه میرم ولی مامانم و شوهرم میگن قشنگ مشخصه حامله ای🥴

از اول رفتم همه مسخره کردن شوهرم خو تو خونه دنبالم پنگونی راه می‌رفت تا چند وقت میخندید

ار روزی ک نزدیکی کردم و ازمایشم مثبت شد🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🐆

شکم که سنگین بشه. بیاد روبه پایین.
ماه آخر

من حس میکنم خیلی صافو قشنگ راه میرم ولی ابجیمو دوستم همش میگن پنگوئنی شدی 😂🤦🏻‍♀️

هنوز شکم نداریم 🤣🤣🤭🤭

من ک هنوز صاف و صوفم😂
ولی دوستم ۶هفته ازم عقب تره بچشم پسره خیلی ناجور وا رفته😂انگار همین الان داره میره بیمارستان🤣

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی