نه عزیزدلم
ولی برامن اول سل فری ۱۶ هفته بود بعد ۱۸ هفته آنومالی
نه گلم
موقع سونو انومالی خودش تشخیص میده اگه انومالی خوب باشه میگه دیگه احتیاجی نیست اگه مشکلی چیزی باشه میگه محض احتیاط ازمایشم برو.ازمایش غربالگری چهارگانه یا کواد مارکر هست
غربالگری دوم دکترم گفت ک ۱۶هفته برم ازمایش بدم
سلام نه عزیزم نداره
ازمایش ۲۴ هفته داری اونم مال قنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.