کسی برا مشکل خودایمنی دارو میخوره؟

۷ پاسخ

پردنیزولون و ازارام و کوتریموکسازول

مشکل ایمنی شما چیه؟

اره هیدروکسی کلروکین و پردینزلون

شما از کدوم نوع دارین

خود ایمن ینی چی؟ کدوم بیماری

اره من

اگه دنبال لباس های تو دلی ت هستی
هم دوست داری قیمت مناسب باشه هم کیفیتش عالی باشه بیا کانال روبیکا من ببین پشیمون نمی‌شی
من آنلاین شاپ دارم
همون لباس تو مغازه گرونتر باید بخری میارم قیمت مناسب
البته همه کارهام نخ پنبه و پنبه خالص و با کیفیتن
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed
شماره‌ روبیکا 09016515923‪

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی
مامان رادمان🩵 مامان رادمان🩵 ۲ ماهگی