۵ پاسخ

اره سعی کن تا ۱۳ هفته زیاد کار نکنی

عزیزم سقط کردین بعد چند ماه حامله شدین

درد لگن شکم کمر پهلو طبیعیه

اره منم زیاد خم میشم درد میگیره

کلا درد تو هفته شما طبیعه ولی باید بیشتر مواظب باشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری