۴ پاسخ

جفت هست عزیزم، زیاد سر پا نمونید.
اوایل بارداری طبیعی هست، اگه تو سونو تشخیص بدن جفتون سر راهی یا پایین هست توصیه میشه فعالیت رو کمتر کنید تا با رشد رحم جفت بالاتر بره.

منم اینطورم الان

اره نباید زیاد فعالیت داشته باشی تو سه ماهه اول

منم اینطوری میشم فکر کنم طبیعیه البته زیر دلم درد که میگیره بعد چندثانیه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته پانزدهم بارداری