۵ پاسخ

بنظرم دوتا بسته تعدا زیاد ۱ بگیر پا بچه زودی بزرگ میشه دو تا دو بگیر ۳ تا ۳
از من خیلی زود سایز پوشک ها بیشتر میشد چون بچم تو رشد بود

زندگی سخت شده وبچه آوردن سخت تربااین گرونی خدابخیرکنه چی میخوادبشه اگه پوشک بچه که اینقدرارزشی نداره بقول شوهرم واسه سطل آشغاله اینقدرگرونه چه برسه به بقیه ی وسایلا خوردوخوراک

من میخواستم بگیرم خیلیا گفتن شاید حساسیت داشته باشه🫠😫

دوتا صفر گرفتم سه تا یک
بعدش دو میگیرم

من واسه دختر اولم سایز یک تا چهل روز استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان دخملی🩷پسملی🩵 مامان دخملی🩷پسملی🩵 ۳ ماهگی
مامان معجزه🍼🤍🌱 مامان معجزه🍼🤍🌱 هفته هفتم بارداری
مامان پسته من مامان پسته من ۲ ماهگی