بنظرم دوتا بسته تعدا زیاد ۱ بگیر پا بچه زودی بزرگ میشه دو تا دو بگیر ۳ تا ۳
از من خیلی زود سایز پوشک ها بیشتر میشد چون بچم تو رشد بود
زندگی سخت شده وبچه آوردن سخت تربااین گرونی خدابخیرکنه چی میخوادبشه اگه پوشک بچه که اینقدرارزشی نداره بقول شوهرم واسه سطل آشغاله اینقدرگرونه چه برسه به بقیه ی وسایلا خوردوخوراک
من میخواستم بگیرم خیلیا گفتن شاید حساسیت داشته باشه🫠😫
دوتا صفر گرفتم سه تا یک
بعدش دو میگیرم
من واسه دختر اولم سایز یک تا چهل روز استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.