من دارم تیغ هاش کنده الکی داغ میکنه و خوب آسیاب نمیکنه بنظرم نخری بهتره
اره من دارم اوکیه ک
آبمیوه گیرت نداره آسیاب؟؟
مامانم داره خیلی خوبه من فقط آرد برنج آسیاب میکنم همش😂😂😂
من دارم اصلا راضی نیستم
آسیاب صنعتی بخر تمام استیلن مثل عطاریا اون از همه بهترن
آسیاب پارس خزر مدل چیلی عالیه
برای قهوه میخوای
من تازگی خریدم بنظرم خوبه
اصلا خب آسیاب نمیکنه باید کامل پر باشه تا بالاییا آسیاب بشه و اونایی زیر پره ها بره اصلا آسیاب نمیشه
مادرم داش راضی بود
خاله داره خوبه
فقط مغزیجات و له میکنه
سلام متناسب با قیمتش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.