خانوما مبشه پوره هویچ و بدون روغن بپرم

۳ پاسخ

مگه با روغنم هست عزیزم؟
هویج بذار بخار پز بشه بعد با شیر خودت یا شیر خشک پورش کن بده بخوره

روغن که نباید بزنی عزیزم
ابپز میکنی له میکنی غلیظ باشه یکم ابجوشیده اصافه میکنی

میتونی یه تیکه هویج اب پز کنی بعد با قاشق لهش کنی
بهش دیگه چیزی نزنی

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی