ی نفرم درست نگفت الحمدالله چقد باتجربه اینجاس بزار طبق اینک ی تجربه داشتم بهت بگم دردشم اصلا وحشتناک نیس ک اینا میگن اولش ی دردی مث دلپیچه هس میپیچه توددل و کمرت همزمان شکمتم باید سفت بشه برای چند ثانیه اس کم کم تایم این گرفتنه بیشتز میشه دگ چهارپنج سانت اینا ی حس مدفوع هم داری ولی دسشویی نداری بچس برا من ک قابل تحمل بود تا هفت سانت شدم بعدش چون تایمش وفاصله دردا کم میشه دگ دردا زیاد میشه
میگن دردش بیاد خودت متوجه میشی از بس غیر قابل تحمله🥲
فکر کن 9 تا پریودی جمع بشه و یکدفعه ایی درد بیاد
که البته میشه گفت هیچ وقت اینطوری نیست اول شبیه انقباض بعد یواش یواش درد کمر و واژن مثل پریودی بعد به دقیقه میرسه و درد شدیدتر میشه🥴🙃
در حد مرگ درد میاد میکشتت و میره بعد یه دقیقه باز میاد میکشتت و بر میگرده باز😂😂😂 بیشتر حس میکنی میخای پی پی کنی
هممون زاییدیم بابا زود باش جا موندی😁
دلدرد و کمردرد وحشتناک جوری ک حس میکنی کل بدنت درد میکنه دردش غیر قابل تحمل میشه
منم که درد ندارم منتها میگن دردایی هست که میگیره ول میکنه و با استراحت کردن کمتر نمیشه
دردداری؟من تجربه ندارم چون سزارینی بودم
درد غیر قابل تحمل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.