درد یهویی زایمان چطوره؟؟

۹ پاسخ

ی نفرم درست نگفت الحمدالله چقد باتجربه اینجاس بزار طبق اینک ی تجربه داشتم بهت بگم دردشم اصلا وحشتناک نیس ک اینا میگن اولش ی دردی مث دلپیچه هس میپیچه توددل و کمرت همزمان شکمتم باید سفت بشه برای چند ثانیه اس کم کم تایم این گرفتنه بیشتز می‌شه دگ چهارپنج سانت اینا ی حس مدفوع هم داری ولی دسشویی نداری بچس برا من ک قابل تحمل بود تا هفت سانت شدم بعدش چون تایمش وفاصله دردا کم می‌شه دگ دردا زیاد می‌شه

میگن دردش بیاد خودت متوجه میشی از بس غیر قابل تحمله🥲

فکر کن 9 تا پریودی جمع بشه و یکدفعه ایی درد بیاد
که البته میشه گفت هیچ وقت اینطوری نیست اول شبیه انقباض بعد یواش یواش درد کمر و واژن مثل پریودی بعد به دقیقه میرسه و درد شدیدتر میشه🥴🙃

در حد مرگ درد میاد میکشتت و میره بعد یه دقیقه باز میاد میکشتت و بر میگرده باز😂😂😂 بیشتر حس میکنی میخای پی پی کنی

هممون زاییدیم بابا زود باش جا موندی😁

دلدرد و کمردرد وحشتناک جوری ک حس میکنی کل بدنت درد میکنه دردش غیر قابل تحمل میشه

منم که درد ندارم منتها میگن دردایی هست که میگیره ول میکنه و با استراحت کردن کمتر نمیشه

دردداری؟من تجربه ندارم چون سزارینی بودم

درد غیر قابل تحمل

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی
مامان آرتام🥰 مامان آرتام🥰 ۳ ماهگی