مامانا چه شیرخشکی برنوزاد سه چهارروزه خوبع؟

۷ پاسخ

دکتر به من گفت گیگوز بدم

ببلاک ۱ قطعا

اپتامیل دادم من

من ببلاک 1میدادم

دکتر پسرم گیگوز ۱داد برا وزن گیری و ضد یبوست

نان .معمولا استفاده می کنن

من بچه اولم اپتامیل دادم این یکی هم اپتامیل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 مامان سپنتا🌹 سورنا🌹 ۱۳ ماهگی
مامان مهیار 👶🏻💙 مامان مهیار 👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان علیسان محمدسپهر مامان علیسان محمدسپهر هفته هفدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۴ ماهگی