۳ پاسخ

۳کیلو ۵۹۰ بود

گیگوز خیلی سبکه بچه هی زود ب زود گرسنش میشه

پسرم گیگوز ۱ میخوره خداروشکر که خوب بود دوماهگیش ۶ کیلو خوردی بود

سوال های مرتبط

مامان پناه😊 مامان پناه😊 ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی