سلام خانما
شما هم جنین داخل شکمتون خودش سفت میکنه

۵ پاسخ

تو اون هفته اصلا حس نمیشه تا حالا حس نکردم

فک نکنم بچه باشه
من الان دو سه روزه زیردلم سفت میشه ب دکتر گفتم برام سونو واژینال سرویکس نوشته

از هفته شما که زوده ، منم حتی تو این هفته همچین چیزی متوجه نشدم
از ۲۸ هفته به بعد شاید متوجه سفت کردن بچه بشیم

شاید انقباضه به دکترت بگو

من که هنوز حسش نکردم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان samin مامان samin هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی