کی تو هفته ۱۵رفته سنو آنومالی دیده شده ؟

۹ پاسخ

قبول نمیکنن جای

منم برام ۱۸ هفته نوشته پر کنم میرم

نه زیر ۱۷ انجام نمیدن

خیلی زوده ۱۸ برو

من شونزده هفته و دو روز رفتم گفتن چیزی معلوم نیس گفتن دوهفته دگ بیا

خیلی زوده.۱۸ هفته خوبه

خیلی خیلی زوده

زوده

ن زوده من، 17رفتم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی