۳ پاسخ

عزیزم سرویکستون ۳۰ بود سرکلاژ نکردن؟
منم ۱۶ هفته سرویکسم ۳۱ بود گف ۱۸ هم یبار سونو بده اگ ثابت بمونه نمیکنم

سرویکس چیه

منم همین جوریم ولی توجه ای بهش ندارم استرس بده بخیال باش

سوال های مرتبط