خانما چجوری کیوی بدم به دخترم به چه روشه

۵ پاسخ

پستونک میوه خوری میدم

کیوی ندی بهتره بخاطر زبونش میگم نبره
واینک اگ دادی پستونک میوه ای راه کارشه

عزیزم کیوی دهن رو اذیت میکنه
ندی بهتره

خیلی زوده

الان زودع

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۱ ماهگی
مامان 🤍ARTIN🤍 مامان 🤍ARTIN🤍 ۱ سالگی
مامان مُعیْن و مَلِکا مامان مُعیْن و مَلِکا ۱ سالگی
مامان شاتوت مامان شاتوت ۱۴ ماهگی
مامان شهسا مامان شهسا ۱۲ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۳ ماهگی
مامان ویهان‌ امیری مامان ویهان‌ امیری ۱۳ ماهگی