خانماا سنو رشد وحرکت جنین هزینش چقده؟؟

۸ پاسخ

برا من 800 شد

من چند روز پیش رفتم ۸۹۰دادم

من با چسبندگی و سرویسک شد ۱۶۰۰

من هفته پیش رفتم ۵۹۰

رشد ۶۴۰
حرکت رو نمی‌دونم

من دکترم تو مطب خودش ۳/۷۰۰ گرفت

برا من با بیمه تامین شد ۴۰۰

من رفتم ۷۲۰

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان فَـرسام🥹🎀 مامان فَـرسام🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی