تا جابجا نشدی برات سخته
ولی بعدش مهر خونه جدید هم به دلت میفته عزیزم
انشالله به سلامتی
طبیعی هست، دل کندن سخت هست، برا منم همینطور بود ولی خدا رو شکر جابجایی برام پر از خیر و برکت و آرامش بیشتر بود
درکت میکنم منم خونه اولم اونجوری شدم مخصوصا که تازه عروسیم رفته بود اونجا تمام خاطرات ازاول خونه گرفتن تا اون لحظه اش اومد یادم بعد تموم شدن کارا نشستم یکم مرور خاطرات یکم گریه بعد پاشم رفتم زنا زود وابسته میشن انشالله خونه خودت بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.