پسر منم میخوره ولی هی سینه میخواد منم وقتی زیاد میدم بالا میاره نمیدم گریه میکنه انگار حد وسط نداره
اگه خیلی میخوره یعنی از حالت عادی بیشتر رفلکس مکیدنه پستونک بذار دهنش اگه اروم شد همینه که گفتم اگه نه فقط وقتی سینه ات دهنشه میخوره ارومه ینی گرسنس
نه رفلاکس کم اشتهامیشه بچه اعتصاب شیرمیکنه احتمالا کولیکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.