مامانا اشتهای زیاد نوزاد نشونه رفلاکسه

۳ پاسخ

پسر منم میخوره ولی هی سینه میخواد منم وقتی زیاد میدم بالا میاره نمی‌دم گریه می‌کنه انگار حد وسط نداره

اگه خیلی میخوره یعنی از حالت عادی بیشتر رفلکس مکیدنه پستونک بذار دهنش اگه اروم شد همینه که گفتم اگه نه فقط وقتی سینه ات دهنشه میخوره ارومه ینی گرسنس

نه رفلاکس کم اشتهامیشه بچه اعتصاب شیرمیکنه احتمالا کولیکه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان فاطمه و زینب مامان فاطمه و زینب ۱۷ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱۰ ماهگی
مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی