۳ پاسخ

من نصف بسته رو صبحها با ی قاشق آب جوشیده سرد شده ترکیب میکنم و بهش میدم

رو جعبش نوشته

با دوتا قاشق آب یا شیر خودت قاطی کن بده بخوره

سوال های مرتبط