۷ پاسخ

من اون ماه لتروزول با اینفولیک با دوفامد خوردم آمپول آزاد سازی زدم پریود شدم الان گفت داروهاتو بخور ولی آمپول دیگه نمی‌خواد چرا

خیلی خوبه ک حتما اقدام کن اگ تونستی امشبو تا صبح نرو دسشویی صبح میشوریش.من ماهی ک باردار شدم دکتر اینو بم گف

اقدام داشته باش ایشالا که باردار میشی

مال من ۱۹بود دکتر گفته اقدام کن اگه حامله شدی که هیچ نشدم باید برم دارو بنویسه

ماله من روز ۱۲پریودم ۱۷بود نمی‌دونم دیگه آزاد شد نشد چون فرداش درد داشتم همون سمت ولی اسپرم شوهر من ضعیفه امیدی ندارم🫤

من با فلیکول بیست سه پریود شدم
انشاالله شما باردار باشی

فولیکول منم 22 بود و اقدام داشتم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری