پستونک چه مارکی خوبه ؟

۱۱ پاسخ

من برای پسرم اونت گرفته بودم.ولی سه ماه اونم بزور خورد

من اونت گرفتم و بیبی لند
انشاالله بگیره

دکتر بروان بهترینه ولی من اونت گرفتم چون قیافه اش بهتر بود 😅

از خارجی ها اونت
از ایرانی ها بیبی لند ارتودنسی

اونت بگیر

من بی بی لند گرفتم

بیبی لند خوبه گیر میاد اصلش

نمیدونم من بیبی لند گرفتم

بی بی لند

من اونت گرفتم

اونت ‌‌

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری