۳ پاسخ

برامن۳۳هفته نوشت زدم ۶تا نوشت ک تو دوروز زدم

من امروز رفتم دکتر تا نوشت نمیدونم کی بزنم چجوری بزنم؟؟

بنظرم بستگی به شرایط داره
من ی دوز سه‌شنبه زدم ی دوزم چهارشنبه زدم

سوال های مرتبط

مامان ملیکا و مهراسا مامان ملیکا و مهراسا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیرک و تو دلی مامان هیرک و تو دلی ۹ ماهگی