۴ پاسخ

دکتر گفت وزن بچت اوکیه خودم پرسیدم لیدی میل میتونم بخورم گفت بخور

نه بابا من اصلا هیچی وزن اضاف نکردم دکتر گفت واسه وزن گیری بخور ولی هیچی اضاف نکردم فقط دو کیلو

به منم دکتر گفت

ب من دکتر گفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو ممد🤱🏻 مامان جوجو ممد🤱🏻 ۳ ماهگی