خانما پودر لیدی میل رو دکتر براتون نوشته یا خودتون گرفتین

۴ پاسخ

من دکتر نوشت روزی سه پیمونه

اگر وزن جنین کم باشه یا شکم خودتون کوچیک دکتر میگه مصرف‌کن چون ممکنه قند رو بالا ببره نمیشه سرخود بگیری

من گفتن وزنش کمه ولی ننوشت من گرفتم و بش گفتم گفت باشه بخور

به من دکترم گفت بخور اگه وزنش خوبه نخور

سوال های مرتبط

مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری