آره من سه بار زدم
نه این اصلا مال گروه خونیه ربطی نداره
رگام واسه گروه خونی منفی هستش
ربطی ب لکه بینی نداره مادر با گروه خونی منفی و پدر گروه خونه مثبت باید بزنه
من ۲ بار زدم ۱ بار ۱۵ هفته بودم لکه بینی داشتم دکترم گفت بزن ۱ بارم تو ۲۵ هفته زدم
منم زدم لکه بینی نداره امپول روگام
منم زدم ولی لکه بینی نداشتم
من زدم .روز سزارین هم زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.