تهوع دارم ولی استفراغ نمیکنم
با دمیترون هم خوب نمیشه🥲

۹ پاسخ

همینکه بالا نمیاری از دمیترون هست
کشک،به،ابنبات زنجبیلی امتحان کن

لیمو بو کن یا بخور
قرص ضرر داره
منم اینطور بودم

منم همین طور 🙂

منم اینجوری بودم
امشب دو بار پشت هم بالا آوردم
هر چی جلوتر سخت‌تر
البته به دستور دکتر دمیترون نمیخورم

نخور برای بچه خوب نیست
یکم زنجبیل تو چایی دم کن بخور تهوع رو کم میکنه

دکتر به من متوکلوپرامید داده بد نیس بهتر از دمیترون باشه فکر کنم

من صبح تهوه داشتم
بالا اوردم راحت شدم 🤒

منم هر روز دمیترون میخورم

دیمیترون نخور اسیب میزنع ی بچه

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری