۱۱ پاسخ

دمیترون از هفته 12 مجازه عزیزم .
ویتامین ب 6 بخور

من بارداری قبلی ۹ ماه خوردم الانم میخورم دکترمم گفت بخور

من شنیدم میگن تا قبل از ۱۲هفته خوب نیست بخوری من تا۱۲هفته تحمل کردم بعد خوردم مثل آب رو آتیش بود

و منی ک برا هر۴بچم خوردم زیباترین لب ها رو دارن

من انقد حالم بد بود سر دخترم تا ماه آخر خوردم و هیچیم نشد

میگن قرص زنجبیل هم خوبه اره منم شنیدم نخوری بهتره

هنوز ثابت نشده که دمیترون قطعا باعث ایجاد اختلال میشه صرفا یه احتماله
من کل ۹ ماه بارداری قبلیم هر روز خوردم

این سری هم اگر نخورم که مرگو به چشم میبینم‌ انقدر بالا میارم

در کل چیزایی مثل لیمونا و چیپس خیلی ضررشون بیشتره، نخور
رب به رو امتحان کن

گفت عوارض داره لب شکری میاره.دکترم دکتر خیلی خوبیه مریم باوریان تهران

چرا نخورین؟ بجاش چی براتون تجویز کرد

من زیاد خوردم داشتم میمردم

برا چی نخوری

سوال های مرتبط

مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی
مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ودوم بارداری