فقط باید زیرشعله کم باشع و حیلی هم بزنی
بهتزه همه چیزد خودت درست کنی بازاریش مفلوم نیست خوبه یانه
و اینکه اگر هنوز غذای بچتو شروع نکردی حریر بادام و فرنی رو به هیج وجه شیرین نکن نه بخاطر ضررش بخاطر اینکه بچه از مزه شیرین خوشش میاد و دیگه بعدا سوپ و غدای اصلی رو نمیخوره و بد غذا میشه
سرلاک و بیسگوییت همش شکر
انگار شکر داری میدی به بچه
من پودر بیسکوییت فستوویت گرفتم راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.