خانما سرلاک خوبه؟ چجوریه؟ وزن دهیش خوبه؟

۴ پاسخ

فقط باید زیرشعله کم باشع و حیلی هم بزنی
بهتزه همه چیزد خودت درست کنی بازاریش مفلوم نیست خوبه یانه

و اینکه اگر هنوز غذای بچتو شروع نکردی حریر بادام و فرنی رو به هیج وجه شیرین نکن نه بخاطر ضررش بخاطر اینکه بچه از مزه شیرین خوشش میاد و دیگه بعدا سوپ و غدای اصلی رو نمیخوره و بد غذا میشه

سرلاک و بیسگوییت همش شکر
انگار شکر داری میدی به بچه

من پودر بیسکوییت فستوویت گرفتم راضیم

سوال های مرتبط

مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان حمزه مامان حمزه ۱۵ ماهگی
مامان حمزه مامان حمزه ۱۵ ماهگی
مامان ساحل 🏖️ مامان ساحل 🏖️ ۱۷ ماهگی
مامان ۳تفنگدار مامان ۳تفنگدار ۱ سالگی