شاید ارثیه بینی خودت اگ کوچولو باشه اونم اونجوری میشه
ی خانمه بود اینجا بینی خودش خیلی کوچیک بود خلاصه همه این داستانارو کشبد خدارو شکر مشکلی نبود نگران نباش
کجا مینویسن؟؟؟؟؟
برا من ۳.۱ بود 😐😐😐کسیم نگفت بدع
اره قشنگم تیغه بینی بچه منم کوچیکه تو آنومالی ۲.۲ بود تو هفته ۲۳ ۳.۷ به جز بینی هم چیز دیگه نیست و اینکه شوهر من دماغش کوچیکه خانواده پدریشم دماغ کوچیکن من دیدم وقتی ان تی نرمال بود آنومالی هم جز بینی چیزی نبود نه سلفری رفتم نه آمینو
مماخ کوشولوئه😍برای دوستم اینطوری بود انقد مماخش نازه نگم برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.