بچهای که امشب واکسن زدین درچه حالین😅🥲

۱۳ پاسخ

مامان یاسمین زهرا وزن بچت موقع به دنیا اومدن چندکیلو بود عزیزم

چرامردامون اینجوری نیستن ولی خودمون طاقت نداریم ولی خیلی ماماناشیردل هستن میرن قشنگ بابچه هاشون چرا؟؟؟

حتی تواینجا گهواره هم نوشته بزن رو واکسن عوارضشو کلا نوشته🫤🫤

توبهداشت خیلی گریه کرد؟

۶ ماهگی زدیم دهنم سرویس شد تا ۴ صب بیدار دیگ روانی شدم دختر بزرگم آخر بیدار شد طفلی

منم بیدار پسرم بدون پتو نمیخوابه الانم تا پتو میندازم تب میکنه قشنگ لجمو در آورده

منم بیداره😢

فلورا لالا ولی من چون شب اول واکسن شش ماهگیه
بیدارم میترسم تب کنه
خوابم نمیبره

من دو ماهگیش رو زدم همچنان بیدارم

من واکسن شش ماهگیش زدم دارم دیوونه میشم تبش رو ۳۸ خواب رو چشام نمیره

من فردا واکسن داره نمدونم چجوره سخته یان قبلش لازمه کاری کنم

داغوووون

من که بیدارم پسرم تب داره شیرم نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی